lauravandijk.reismee.nl

Which plans?

Ja dat vroeg ik mij zelf dus ook wel is af.. Wel is? Bedoel eigenlijk heel vaak. Tijdens het reizen maak je allemaal plannen en het is heel moeilijk om deze waar te maken! Eigenlijk begon het al voordat ik vertrok naar Australie.

Nu ben ik halverwege met mijn eastcoast trip. Van de week in Hervey Bay geslapen want wilde niet langer in Rainbow Beach blijven. Ook al had ik daar wel een nacht staan toch maar mezelf verplaatst naar een andere plek.

Volgens de weer planning zou ik 3 dagen alleen maar regen hebben op Fraser Island. Dat is geïndigt in de nacht regen en overdag 1 keer 2 minuten. Verder hadden wij volle zon, was het zweten en hebben we fantastisch mooie blauwe luchten gezien met 1 avond zo helder dat ik onder the milky way stond. Insane! Onbeschrijfelijk!

Volgens de planning ga ik nog steeds “lekker” naar boven reizen. Kleine bijkomstigheid in Townsville waar ik over 7 dagen heen reis is er in een eeuw nog niet zoveel regen gevallen als dat er nu is. Toch blijven we reizen. Gek? Onveilig? Nee zeker niet. Iedereen blijft reizen en zolang de bussen gaan blijven we ons verplaatsen. Dan maar met een regenhoes en een poncho. Dit stond niet echt helemaal op de planning helaas. Whitsundays zal ook vooral heel nat worden.

Op de planning stond ook een reismaatje vinden tijdens het reizen voor mijn rest van de trip. Voorals nog is dat niet gelukt en ga ik gewoon even kijken hoe het verder gaat. Gelukkig is er altijd de kracht van Social Media nog!

Op de planning stond ook super bruin worden. Biggetjes roze heb ik inmiddels vorige week gehaald. Gelukkig maar heel weinig plekken, kan je wel vertellen dat deed mooi zeer! Nou ja goed, bruin ben ik echt wel hoor, wil alleen zo graag nog bruiner worden! En dan zie je de weersvoorspelling 100% kans op regen de aankomende 10 dagen naar de plek waar ik over 3 dagen heen reis en 5 dagen verblijf. Goedemorgen wat gezellig weer. Maar regen is hier nog wel met een hemdje en in een korte broek rond lopen, sorry maar ik heb dit toch liever als jullie met de dikke winterjas die nat wordt en dan dat kleffe ding naar een uur weer aantrekken.

Polarsteps is weer netjes up to date! Voor de mensen die mijn nog niet volgen, stuur me een berichtje en ik geef je een linkje! Met alle liefde maak ik jullie lekker met blauwe luchten, zon en mooie beelden.

Ik weet nog dat ik in Sydney vertelde dat ik me alleen voelde, daar heb ik me inderdaad meer dan ooit alleen gevoeld. Echter hier kies ik er bewust voor om alleen te zijn. Zeg ik nee omdat ik alleen wil zijn. Ik reis alleen maar eigenlijk ben ik nooit alleen. Dit is denk ik wel ‘t mooiste wat ik ooit heb gedaan. Daarnaast ben ik echt verliefd geworden op Yamba en omdat ik dat nu niet hier wil uitleggen besteed ik daar een aparte blog aan.

Voor nu maar is afsluiten en reis ik nog 3 weken omhoog naar Cairns om daar mijn eastcoast te eindigen.


See yaa

Reacties

Reacties

Jan en ina

Fijn om te horen dat het goed gaat....nog een hele fijne tijd

Karin M.

Lieve Laura, leuk om je je berichtjes te lezen en zo je een beetje te volgen. Heel veel plezier op deze prachtige reis. Heel benieuwd naar je blauwe luchten, zon en mooie beelden.
Dikke kus, Karin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active