lauravandijk.reismee.nl

Afscheid nemen bestaat niet

"Afscheid nemen bestaat niet" Dat hebben ze me altijd gezegd. De mensen die van je houden blijven wat er ook gebeurd altijd dichtbij je. Misschien dan wel niet in het zicht maar wel in gevoel en gedachten.

Zo voelt dit afscheid ook. Als ik terug kom na mijn avontuur in Down Under zijn alle mensen er nog steeds alleen ik piep er even tussenuit voor een paar maandjes. Ik kan mijn gevoel niet kwijt, voel me verdrietig maar aan de andere kant kan ik echt niet wachten om te gaan. Nog even en mijn tas gaat dicht en zal ik met 2 tassen en een heuptasje op Schiphol staan. Het aftellen was al begonnen voor mij maar het gaat wel steeds harder zo wanneer het dichterbij komt. Gelukkig heb ik veel steun van mijn familie, vrienden maar niet minder belangrijk mijn contact persoon van Travel Active.

Heb ik wel alles? Vergeet ik nog wat? Moet ik nog wat kopen? Dat speelt geregeld door mijn gedachten. Aan de andere kant ben ik echt al hele dagen moe. Waarom? Want ik voer echt niks uit maar mijn gedachten gaan wel op volle touren door. Iets wat echt uitputtend is op het moment. Sporten is echt de uitkomst voor mij op het moment, dat kan ik echt iedereen aanraden die ooit een lange of verre reis gaat maken. Het ontspant optimaal en je creert gelijk even een fitter lichaam voor je weggaat. Goede win win situatie lijkt mij toch?!

Pff nog even en dan gaat mijn reis beginnen. Het valt me vies tegen de laatste week. Ik leef heel erg in mijzelf en ben er niet goed bij met de gedachte, iets wat thuis ook erg opgemerkt wordt. Dit hoort denk ik ook bij een stuk bewustwording dat het echt gaat plaats vinden. Want het bewust zijn van het weggaan heb ik heel lang niet gehad.

Nu klink ik alleen maar negatief.. Tegenover gestelde is er gelukkig ook nog. Van het weekend al spullen aan de kant gepakt om straks in de tas te kunnen stoppen (want ja die is zeker weten nog niet ingepakt en zal ook op t laatste moment gebeuren). Reis uitgezocht wat ik straks na mijn school wil gaan zien en ondernemen. Gekeken naar eventuele reis mogelijkheden. Ook zeker al gekeken naar de eventuele kosten. Sommige prijzen vielen mij heel erg mee, had soms echt hoger verwacht dus leuke meevaller! En door het lezen van alle verhalen wordt ik steeds een stuk enthousiaster waardoor er nog meer zin ontstaat om te gaan.

Nog heel even en ik reis samen met mijn familie af naar Schiphol waarna ik mijn reis naar Australië voort zet.

Reacties

Reacties

Marjan

Laura,

Kan me wel een beetje voorstellen dat dit een hele rare week voor je moet zijn. En wat zullen er veel gedachten door je heen gaan. Allemal heel spannend wat er gaat komen straks.
Maar volgens mij heb je het allemaal goed voor elkaar en weer je wat je wil.
Geniet nog fijn van iedereen de laatste daagjes en tot over een paar maandjes.

Let op jezelf en geniet volop!

Dikke kus,
Marjan

Gé en Loes

Lieve Laura, we leven zo met je mee! Elke dag weer. We zijn benieuwd naar je belevenissen in Down Under! Mocht het er niet meer van komen, dan wensen we je nu alvast een hele goede reis. En dan: geniet en bekijk het op je gemak.
Veel liefs en mooie ervaringen gewenst. Opa Gé en Loes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active