lauravandijk.reismee.nl

20 days until I leave Holland

Hi Guys!

20 dagen voordat ik het vliegtuig instap. Alles begint nu een beetje te landen, ik ga echt weg namelijk! 9 maanden naar de andere kant van de wereld.

Super vet, onwijs veel zin in maar ik ga hier ook alles achterlaten. Dat besef is er op dit moment heel erg. Vrienden en familie blijven allemaal hier en ik vertrek straks alleen. Alleen naar het totaal onbekende voor mij. Alleen naar het avontuur waar ik al zeker 3 jaar alleen maar kan van dromen. Alleen ga ik het land, de mensen en de cultuur leren kennen.

De voorbereidingen zijn nu echt in volle gang. Dit weekend neem ik alvast afscheid van familie, volgende week van vrienden. De laatste puntjes worden gemaakt een afrondende fase naar mijn vertrek. De laatste ander halve week heb ik heel bewust vrij genomen. Contract ten einde op het werk, geen verplichtingen meer, enkele kleine afspraken nog. Bewust van Nederland genieten de laatste dagen. Eventuele aankopen nog doen.

In de laatste week krijg ik ook de laatste informatie van Travel Active voor mijn vertrek, studentenhuis en van de ELC. Hun begeleiding is top. Mijn keuze was heel lang niks vertellen aan de mensen om mij heen. Waarom? ik moest het eerst zelf een plek kunnen geven wat ik ging doen voordat ik andere dit kon gaan vertellen. Mijn vliegticket was dan ook al bijna ruim 2 maanden geboekt voordat ik vrienden ging inlichten, naaste familie wist het al eerder.

Net zoals iedereen die gaat reizen probeer ik een blog bij te houden met nadruk op probeer. Daarnaast zul je van mij het meeste op Facebook en Instagram vinden.

Mijn reisplan? eerste 13 weken in Sydney waarvan ik 10 weken naar school ga om daar een Engelse taalcursus te volgen. Hierna vervolgt mijn reis over de oostkust, westkust, stukje zuidkust en ongeveer 3 weken naar Tasmania. Maar iedereen die ik dit idee vertelt en die ervaring heeft met zulke reizen vertelt alleen maar dat alles nog kan veranderen. Mijn eerste 13 weken staan vast en daarna heb ik nog helemaal niks vast staan. Ik weet wat ik wil en de tijd zal wijzen wat ik ga doen.

Reacties

Reacties

Anouk

Je bent fantastisch lieverd! Geniet ervan!

Marjan

Geniet ervan! Ga je zeker volgen. Wordt een fantastische tijd die je tegemoet gaat!

Gé en Loes

Lieve Laura, we gaan je volgen! Veel plezier, succes en geniet ervan! We zijn heel erg benieuwd naar je belevenissen! Veel liefs van ons!

Jan en ina

Lieve Laura
Wij gaan je volgen ,we wensen jou heel veel plezier

Gerrit

Hoi Laura,
goed en stoer dat je de wereld gaat verkennen.
Ik hoop dat je terugkomt met veel mooie verhalen (en een kangoeroe).
Goede reis en tot volgend jaar.

Daphne

Heel veel succes en vooral heel veel plezier! Geniet ervan, pak alles wat je pakken kan en kom terug met de wildste verhalen! Ik ga zeker met jou 'meereizen' tot snel! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active